褚•迎难而退透明人士•妩

我和玖兰枢大人举世无双一千遍。

📆 2022年5月22日

⏳ D-27

⏰ 1H+

•“We are not now that strength, which in old days moved earth and heaven; That which we are, we are; One equal temper of heroic hearts; Made weak by time and fate, but strong in will. To strive, to seek, to find and not to yield.”

•今年的520着实令人难忘——被时绘艾因线的夜之灵狠狠捅了一刀,我的少年怀揣一腔孤勇,肉身消弭,被囚禁二十年,仍在反抗糟糕透顶的秩序,而后背负着历史加于他的宿命,告诉我不必再去找他了,他会过得很好。

•螺提你好狠的心!!!!!大半年了,我的狼灵只要出现,总能让我难过得想要落泪。

评论(20)

热度(544)

  1. 共10人收藏了此图片
只展示最近三个月数据